Relacja z zajęć

opublikowano, 28 lutego 2022

Media społecznościowe (np. Facebook, Instagram)

Data i miejsce

17 LUTEGO 2022

  MIEJSCE: KRAKÓW

Latarnik
KAMILA CHĘCIŃSKA

Uczestnicy po zakończeniu szkolenia nabyli umiejętności pozwalające na bezpieczne poruszanie się
w świecie sieci społecznościowych, w tym m.in. nauczyli się nawiązywać i kontynuować swoje
znajomości, kształtować swój wizerunek, wykorzystywać i dzielić się swoją twórczością oraz korzystać
z cudzej (ze szczególnym uwzględnieniem regulacji prawa autorskiego), współdziałać z innymi.
Szkolenie dodatkowo obejmie następujące zagadnienia:
 Jak dobrać odpowiedni portal społecznościowy do swojej działalności?
 4 filary marketingu społecznościowego – od czego zacząć budowanie swojej marki? jakie
warunki powinien spełniać fanpage na Facebooku aby zwrócił uwagę odbiorców?
 Statystyki grup odbiorców na Facebooku.
 Zasada tworzenia treści EAST.
 Menadżer reklam Facebooka – jak przy niewielkim nakładzie finansowym osiągnąć
oczekiwany efekt marketingowy?
 Dowiedzą się Państwo także jak nazwać fanpage na Facebooku, co powinien zawierać dobry
post, jak zdobyć pierwszych fanów (darmowe i płatne sposoby).

Zanim klikniesz „Przejdź do strony” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie Polityki Prywatności.

Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych.

Klikając „Przejdź do strony” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się z naszym regulaminem Polityki Prywatności.

Polityka Prywatności