Bez obaw korzystam z usług dostępnych poprzez Internet, Grupa 17
Na wstępie dokonano rozpoznania potrzeb uczestników. Grupa była zróżnicowana pod względem poziomu zaawansowania wiedzy i umiejętności cyfrowych. Zasadniczym elementem szkolenia było zapoznanie uczestników z możliwościami załatwiania spraw urzędowych poprzez Internet- przedstawiono sposoby założenia profilu zaufanego, zaprezentowano możliwości jakie daje portal gov.pl, e-PUAP, a także zus.pl-pue, pokazano jak skonfigurować eSkrzynkę i zaznajomiono też uczestników z funkcjionalnościami aplikacji mObywatel. Zaprezentowano również zasady bezpieczeństwa w korzystaniu z poratali internetowych i przy obsłudze komputera, poinstruowano jak unikać zagrożeń. W trakcie szkolenia poruszono tematykę aktywnego poszukiwania pracy i szkoleń zawodowych. Zainteresowanie uczestników ukierunkowane było na rozwój kompetencji cyfrowych potrzebnych w realizacji kariery zawodowej.