Obsługa smartfona - szkolenie od podstaw
Po ustaleniu indywidualnych potrzeb osoby szkolonej zrealizowane zostały następujące tematy:
- wybór i zakup nowego smartfona za pomocą strony Orange.pl, nauka korzystania z paczkomatu
- ustawianie hasła blokady dostępu, personalizacja ustawień użytkownika: wielkość i krój czcionki, ustawienia ekranu, odzyskiwanie hasła do skrzynki mailowej, kopiowanie kontaktów i zapis nowych
- uruchomienie asystenta Google(obsługa głosem), konfiguracja skrzynki mailowej, pisanie wiadomości tekstowych SMS i korespondencja mailowa
- obsługa aparatu fotograficznego
- obsługa wyszukiwarki (lekarze, leczenie, leki)
- wyszukiwanie, instalacja i uruchamianie bezpiecznych aplikacji (Sklep Play)
-komunikator WhatsApp – instalacja i obsługa
-internetowe usługi publiczne: profil zaufany, internetowe konto pacjenta, zus.pl
- korzystanie z zasobów youtube.com