szkolenie online: Instagram + content
Szkolenie z platform społecznościowych dla pracowników NGO i instytucji kultury oraz innych branż (PR, promocja, marketing, copywriting). Osoby rekrutowane były poprzez formularz Google. Szkolenie promowane było w social mediach. Wszystkie szkolenia w ramach cyklu odbyły się na platformie ClickMeeting. Spotkanie rozpoczęliśmy od mapy potrzeb uczestników. Uczestnicy o zaawansowanych kompetencjach cyfrowych zdecydowali się na szkolenie z mediów społecznościowych: Instagram + tworzenie contentu. Ustaliliśmy 2 terminy spotkań: 14 i 17 czerwca po 3 godziny (10:00 - 13:00), co dało łącznie 6 godzin szkolenia. Na pierwszym spotkaniu wzięliśmy pod lupę Instagrama. Uczestnicy dowiedzieli się ak tworzyć angażujące treści dopasowane do odbiorców Instagrama; jak kreować atrakcyjne wizualnie stories (poznacie także narzędzia do ich tworzenia); jak poprawnie korzystać z hasztagów; jak uzupełnić bio, by było chwytliwe; jak założyć profil firmowy i czym różni się od prywatnego. Tematem ostatniego spotkania był content www. Uczestnicy dowiedzieli się, jakie narzędzia content marketingowe sprawdzą się w ich organizacjach i firmach ; jak tworzyć infografiki i inne materiały wizualne; jak pisać angażujące treści; jak prowadzić bloga branżowego; jak budować treści w mediach społecznościowych: wpisy, relacje itd. Poruszyliśmy także temat e-usług, w tym temat e-urzędu. Na koniec podsumowaliśmy zdobytą wiedzę i uczestnicy uzupełnili post-test.