szkolenie online Facebook + Instagram: grupa III
Szkolenie z platform społecznościowych dla pracowników NGO i instytucji kultury oraz innych branż (PR, promocja, marketing, copywriting). Osoby rekrutowane były poprzez formularz Google. Szkolenie promowane było w social mediach. Wszystkie szkolenia w ramach cyklu odbyły się na platformie ClickMeeting. Spotkanie rozpoczęliśmy od mapy potrzeb uczestników. Uczestnicy o zaawansowanych kompetencjach cyfrowych zdecydowali się na szkolenie z mediów społecznościowych: Facebook + Instagram. Ustaliliśmy 2 terminy spotkań: 18 i 20 maja po 3 godziny (12:00 - 15:00), co dało łącznie 6 godzin szkolenia. Uczestnicy dowiedzieli się jak prowadzić angażującą komunikację z odbiorcami: co pisać, kiedy publikować; jak radzić sobie z "hejterami", czyli co nieco o moderacja profili; z jakich narzędzi korzystać, by ułatwić sobie pracę; jakie dodatkowe funkcjonalności posiada Facebook; jak prowadzić podstawowe działania reklamowe. W kontekście platformy Instagram uczestnicy dowiedzieli się ak tworzyć angażujące treści dopasowane do odbiorców Instagrama; jak kreować atrakcyjne wizualnie stories (poznacie także narzędzia do ich tworzenia); jak poprawnie korzystać z hasztagów; jak uzupełnić bio, by było chwytliwe; jak założyć profil firmowy i czym różni się od prywatnego. Poruszyliśmy także temat e-usług, w tym temat e-urzędu. Na koniec podsumowaliśmy zdobytą wiedzę i uczestnicy uzupełnili post-test.