szkolenie Twitter + LinkedIn - szkolenie online
Szkolenie online dla grupy pracowników organizacji pozarządowych, instytucji kultury oraz innych branż (PR, promocja, marketing, copywriting). Osoby rekrutowane były poprzez formularz Google. Szkolenie promowane było w social mediach. Wszystkie szkolenia w ramach cyklu odbyły się na platformie ClickMeeting. Spotkanie rozpoczęliśmy od mapy potrzeb uczestników. Uczestnicy o zaawansowanych kompetencjach cyfrowych zdecydowali się na szkolenie z mediów społecznościowych: LinkedIn + Twitter. Ustaliliśmy 2 terminy spotkań: 18 i 23 marca po 3 godziny, co dało łącznie 6 godzin szkolenia. Na pierwszym spotkaniu wzięliśmy pod lupę LinkedIna. Uczestnicy dowiedzieli się jakie trendy funkcjonują obecnie w mediach społecznościowych, jaka jest specyfika środowiska LinkedIn, jak się ma social selling w LinkedIn, jak skutecznie prowadzić komunikację na platformie LinkedIn, LinkedIn: kampanie reklamowe, statystyki, jakie są różnice między kontem osobistym, a firmowym. Tematem drugiego i zarazem ostatniego spotkania był Twitter. Uczestnicy dowiedzieli się jak działa platforma Twitter; czy ich marka potrzebuje tego medium; o czym pisać, by zwiększać zasięg treści; jak korzystać z hasztagów; jak pozyskiwać fanów; jak wyglądają działania reklamowe na tej platformie; nowości ze świata Twittera. Poruszyliśmy także temat e-usług, w tym temat e-urzędu. Na koniec podsumowaliśmy zdobytą wiedzę i uczestnicy uzupełnili post-test.